Daca doriti si aveti posibilitatea, va invitam la noi in videoclip!

Posted: 21 Februarie 2011 in clip, clipuri, e random, omul cu sobolani, party, random, sobolaaaaani???

Asadar treaba sta in felul urmator:
Va invitam la noi in videoclip!
Descarca de aici “Pseudofabula” impreuna cu versurile.
Filmeaza-te cantand piesa si trimite filmuletul cu tine prin www.transfer.ro/  la adresa clip.ocs@gmail.com

 
Iar noi te bagam garantat in videoclip. Oricine trimite film (maxim 1GB) apare in clip.

Fara preselectie.

Poti sa fii acasa, la gradina zoologica, cu prieteni, cu dusmani, cu pisica, cu peruca, cu tata, cu mama, cu Stela Popescu, cu cine si cum vrei tu. Daca te filmezi si ne trimiti rezultatul noi te bagam in clip.

Daca esti emotiv si ai trac in fata camerei de telefon poti sa ne ajuti share-uind in stanga si in dreapta aceasta postare.  Va multumim, talentatilor!

Comentarii
  1. […] că dacă sunteţi fani şi vreţi să apăreţi în video, se rezolvă! Chiar fără preselecţie. De la ei citire: Descarca de aici “Pseudofabula” impreuna cu versurile. Filmeaza-te cantand piesa si […]

  2. alxunder spune:

    care e data limita?

    • multumim de interes alex. Noi am estimat ca in maxim doua saptamani vom avea destui oameni cat sa umplem 240 de secunde 🙂
      Dar pe masura ce primim filmele, vom face update-uri referitoare la ce spatiu mai e disponibil. Si vom anunta din timp data in care se incheie „filmarile” asa incat nimeni sa nu ramana pe dinafara. Regula ramane: oricine trimite, intra in clip.

  3. alxunder spune:

    ok. mersi frumos de raspuns.
    pana la sfarsitul saptamanii cred ca o sa-mi trimit si eu contributia 😀
    bafta!

  4. bobo spune:

    Am trimis de vreo 4 ori „filmarea” mea pe transfer dar nu primesc deloc o confirmare, am lasat si link descarcare pe mailul pt clip, nu as vrea sa raman pe dinafara din cauza unor probleme tehnice, poate careva sa-mi confirme din echipa, bobo

  5. Diana spune:

    Cred ca ii cam tarziu daaaar….se mai pot trimite?

  6. alex spune:

    cam pe cand se prevede lansarea videoclipului?:D

  7. Diana spune:

    Am reusit si eu sa trimit saptamana trecuta dupa atatea dificultati tehnice si altele:)) sper sa nu fi fost prea tarziu… si asteptam videoclipul!:D

  8. swem spune:

    banuiesc ca nu mai au rost clipuri nu :(?

Lasă un răspuns

