Multumim celor care ne-au ajutat cat timp nu am avut tobar

Posted: 13 Decembrie 2010 in sobolaaaaani???

Multumim Ralucai Pescaru, cea mai tare tobaritza pe care am vaut-o live, multumim lui Daniel si ii mai multumim si lui Chester, cel care probabil ar fi fost al 4-lea sobolan daca Mihnea nu ar fi cedat emotional si nu s-ar fi reintors in nava mama! Caci asta s-a intamplat: Mihnea is back!

Noul tobar e vechiul tobar si anume Mihnea Dobrota. Cel care nu a pus botul la tentatiile strainatatii si, ca un patriot desavarsit a reales OCS!

Acestea fiind spuse, planuim un concert de reintoarcere Sambata asta. revenim cu detalii in cursul zilei de azi.

Fiti pe pace.

Comentarii
  1. syn spune:

    bun… deci sigur duc tricoul la print? 😛

  2. cristiana spune:

    Am simtit ca se va intampla asa 🙂

  3. Ceaut spune:

    Mihnos – mirific !!

  4. dobrota mihnea-stefan spune:

    v-am zis eu, numele de familie al mamei, asta a fost! hai sa ne reauzim cu bine 😉

  5. Ceaut spune:

    M-am gandit aseara la faza cu numele din partea mamei… 🙂

  6. leilana spune:

    iu-huu! *dances* ce bine-mi pare!

  7. him spune:

    Mihnea is back,ready for another attack

Lasă un răspuns

