OCS cauta tobar fermecator!

Posted: 5 Noiembrie 2010 in sobolaaaaani???

Dupa cum spune si titlul postului sau statusul nostru de facebook sau acest film de pe youtube citit de managerul nostru  din Anglia (OFFTOPIC: din cauza ei nu cantam in engleza, noi am fi vrut dar doamna manager e foarte severa si isi impune punctul de vedere prin violenta verbala si nu numai) cautam un tobosar apt de omul cu sobolani.

Adica cineva pregatit de 3 concerte pe luna si 2 repetitii pe saptamana, care sa nu foloseasca prea des sintagmele „baieti am treaba” sau „iar repetam?!?!?” si sa nu cunoasca expresia „nu pot diseara pentru ca sunt cu cealalta trupa”.

Dupa cum se vede avem intentii serioase (gen relatie fericita de lunga durata:) deci  ne asteptam la acelasi lucru si din partea curajosului pretendent la tronul de baterist din omul cu sobolani.

Work, anyone?

Comentarii
  1. ana spune:

    =))
    pardon.

  2. […] prin urmare oamenii şi şobolanii caută acum un baterist nou. fişa postului o aveţi aici, în caz că sunteţi interesaţi. cât mai fermecători să fiţi! […]

  3. oama spune:

    hai baaa… mereu faceti asa. abia ce apucam si noi sa iubim un drummer si-l schimbati. 😦 mna. stiu eu ca mihnea are dor de duca, asa ca nu ma iau prea tare de nimeni.

  4. Daniel spune:

    Salutare oameni cu sobolani, o sa zic pe scurt :
    sunt tobosar, ascult ocs inca de la „Razna” (am multicele concerte OCS la care am participat) si sunt interesat sa intru in familia ocs-ilor, de fermecator nu mai vorbim…. :P…..ce sa mai zic…..astept un mail…

  5. claudiu spune:

    salut,
    cum putem lua legatura cu voi in legatura cu postul disponibil 🙂 ?

  6. Trebuie sa puneti un link cu voi in actiune ca sa vedem despre ce e vorba. Daca ne place luam noi legatura.

  7. Daniel spune:

    Salutare, revin, de data asta si cu linkuri :

    :-SS …. 😀

  8. syn spune:

    I want yot to bang those drumbs like you bang your sister! >:)….

    deci da…gen austriecii din it’s all gone pete tong!

    postati linkurile aici ca si fanii au 5% din decizie =)) sau sa va fac eu fisa postului?

  9. syn spune:

    aaaaa… scapat b-ul!

  10. Daniel spune:

    Salutare, revin, de data asta si cu linkuri :

    :-SS …. 😀

  11. PascaruRaluca spune:

    Buna 🙂 am postat cateva clipuri cu mine , sper sa va placa

    http://www.facebook.com/PascaruRaluca

  12. Salut.Ajungeti si prin Craiova ? Soon ?
    Voie buna.!

  13. Daniel spune:

    Sigur!

    E-mail: retro2industry@yahoo.com
    Tel : 0748 42 08 96

    Salutari!

  14. Daniel spune:

    Salut,in legatura cu tobarul fermecator.eu sunt!(tanar,40 de ani,blond,1.83!)M-ati gasit!Lasand gluma la o parte,fiica mea mi-a spus ca nu aveti tobosar si sunt interesat si liber de alt contract.(nu sunt mercenar).Pentru exemplificare,http://radio3net.ro/dbvideos/categorie/46 .(fiti atenti va rog numai la tobosar!)

  15. andrei spune:

    Salutare, am postat un drum cover la piesa mea preferata marca ocs : http://www.youtube.com/watch?v=Q-fh2a9FgNU

    e-mail:simi_andrei2003@yahoo.com

  16. chester_elven spune:

    this is me. this is the last band i was in. Fearless Vampire Killers, London. sper k e ok pt doamna manager.
    Cheers, Chester.

  17. chester_elven spune:

    this is me. this is the last band i was in. Fearless Vampire Killers, London. sper k e ok pt doamna manager.
    Cheers, Chester.

  18. Ceaut spune:

    Hai cu tobarul ala, mi-e dor de voi, de un concert O.C.S. !!

  19. Stelian spune:

    Salut,

    ma numesc Stelian – sick.stelian@gmail.com . Sunt interesat de oferta voastra si fan de la inceputuri 🙂 . Pentru alte detalii vorbim pe mailul mentionat mai sus. Sunteti de aur. Mersi.

  20. stefan spune:

    salut,
    sunt Stefan si am castigat auditiile!
    abia astept sa ne cunoastem mai bine.
    🙂

  21. Ceaut spune:

    Salut, Stefan !!
    Ma bucur pt. tine, mult succes !!
    Numai bine !!

  22. adi spune:

    ceva de la multi ani….

  23. syn spune:

    bun… bine ca s-au decis… deci, Stefan? Stefan si mai cum?
    acum apuc sa-mi termin tricoul…

    Amariei
    Arama
    Panait
    ??????

    😀

  24. stefan spune:

    Stefan, nume de familie! Al mamei! =)) nu glumex

Lasă un răspuns

