demo.creatia.ro ne-a facut o gluma proasta

Posted: 25 Ianuarie 2010 in sobolaaaaani???

Dupa prima zi de filmare (mai urmeaza doua) ii anuntam cu bucurie pe cei ce ne ajuta sa ne vedeti pe youtube, vimeo sau poate chiar la televizor. Se numesc demo.creatia. In ordinea numerelor de pe tricou: Regie: stefan smaranda, dop: mihai bumbu, interior design: sandra bold, machiaj: ada radu, asistent regie: alina dan, montaj/ post productie/ efecte mai mult decat speciale: frankie (alexandru preoteasa).

http://demo.creatia.ro/

 O mentiune speciala se duce si spre domnul Dragos Ometita, art-directorul oficial OCS pentru ca ne-a lasat sa-i punem creatiile pe pereti.

Comentarii
  1. x spune:

    respectele mele pt ca ati luat in calcul dorinta mea de a nu-mi aparea numele intreg. Multumesc echipei !!!!

  2. dup spune:

    nu vreau sa fiu eu ala rau… sau ala care se grabeste ca fata mare la maritat…dar astia de la demo creatia v-au mai terminat videoclipul? sau il tineti la voi pentru oaresce ocazie? totusi au trecut vreo doua saptamani!

  3. S spune:

    mah, n-am mai terminat clipul ala ca ne-am plictisit.
    da’ tot am impresia ca te grabesti ca fata mare la maritat.

Lasă un răspuns

